Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання
1. Доповідь на тему:
«Причини виникнення булінгу та його наслідки.»
Авдієнко Н.Ю.
Обговорення положення про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти
Авдієнко Н.Ю.
«Профілактика насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді.» Презентація доосвіду роботи
Поплавська Т.Д.
2. Тренінг для вчителів : «Що таке булінг? Профілактика булінгу в учнівському середовищі »
Левченко М.О.
3. Практичне завдання. Створення листівок – пам'яток для учнів та батьків щодо недопущення насильства в учнівському середовищі «Стоп! Булінг!»
Члени МО
4. Про підсумки проведення превентивних виховних заходів щодо попередження сексуального насильства в цифровому середовищі (безпечний он-лайн простір для учнів) грумінг.
Авдієнко Н.Ю.
5. Методична панорама. Створення циклограми роботи класного керівника в умовах дистанційного навчання
Петрова Т.В.
Підготувати та провести виховну годину, квест, заняття з елементами тренінгу, флешмоб, акцію спрямовану на запобігання та профілактику булінгу в учнівському середовищі та розмістити матеріали в мережі Інтернет, на власному блозі. (До лютого 2021р.)
Сприяти у проведенні виховних заходів профорієнтаційного спрямування та у проведенні анкетування на визначення професійного самовизначення старшокласників
Звітність за період
Розробки відкритих виховних заходів;
Оформлення матеріалів щодо проведення годин спілкування класними керівниками
Березень
Тема: Використання сучасних інноваційних технологій виховання у роботі класного керівника
1. Доповідь на тему:
Аналіз бесід з БЖД та інструкцій
Авдієнко Н.Ю.
Можливості використання ІКТ та інтернет-ресурсів в організації інноваційної діяльності класного керівника у проведенні класних годин.
Рускевич Л.С.
Виховання в учнів навичок здорового способу життя. Організація роботи щодо формування здорового способу життя в умовах дистанційного навчання.
Холод О.В.
2. Аукціон методичних ідей:
«Практичне використання сучасних виховних технологій під час синхронного та асинхронного виховного процесу»
Авдієнко Н.Ю.
Про підсумки проведення профорієнтаційних заходів та про підсумки анкетування «Мої життєві та професійні плани», «Визначення професійних інтересів учнів»…
Левченко М.О.
3. Практичне завдання: «Удосконалення роботи на блогах класних керівників».
Члени МО
Домашнє завдання
Підготувати розробку виховного заходу, години спілкування, бесіди на тему формування ціннісного ставлення до себе (формування ня управлінських здібностей засобами учнівського самоврядування та здоровий спосіб життя) , провести цей захід протягом ІІ семестру та розмістити матеріали на своєму блозі.
Провести анкетування серед учнів школи на тему: «Насильство серед дітей та над дітьми»
Звітність за період
Розробки відкритих виховних заходів
Оформлення матеріалів на власному блозі, дошці Padlet
Травень
Тема: Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язання конфліктів
1. Доповідь на тему:
« Формування морально-етичних цінностей в учнів початкової школи.»
Глущенко Н.С.
«Культура мобільного віртуального спілкування. Безпечний онлайн простір»
Габуда А.С.
2. Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання конфліктних ситуації в класних колективах. Методи роботи з агресивними дітьми.
Левченко М.О.
3. Практичне завдання.
Створення колективної презентації на тему :« Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язання конфліктів»
4. Про результати роботи методичного об’єднання класних керівників у 2020-2021 н.р.
5. Складання перспективного плану роботи МО класних керівників на 2021-2022н.р.
Домашнє завдання
Підготувати звіт про спільну виховну роботу класу.
Звітність за період
Розробки відкритих виховних заходів
Оформлення матеріалів на власному блозі, дошці Padlet
Немає коментарів:
Дописати коментар